17 Ağustos 2014 Pazar

Kurusıkı silahın sesi nasıl arttırılır?

Herkese merhabalar,

Uzun süredir yazı yazmıyordum ve siteye bakmıyordum.Açıkcası fazla tutacağını düşünmemiştim ama 11.bin civarı takipçi beni oldukça şaşırttı.

Bugun bahsedeceğim konu kurusıkı silahların sesi hakkında.Bildiginiz gibi biz bu silahları sadece ses çıkartması dolayısıyla düğünlerde,kutlamalarda vs. zarar vermeden kullanabiliyoruz.Örneğin bir düğünde bu silahlardan kullanılacaksa biz arada fark oluşturması amacıyla daha fazla ses çıkarmasını isteriz.Bu hepimizde vardır.Şimdi gelelim madde madde kurusıkı silahların sesini etkileyen faktörlere.

1- Kullandığınız Mermiler ;

En başta kullandığınız mermiler silahın sesini büyük ölçüde etkilerler.Sizlere bu konuyu daha detaylı olarak başka bir yazımda anlatacağım arkadaşlar.Mermi incelemelerinide yazacağım.Hangi mermileri kullanıp hangileri kullanmamanız gerektğini.

2- Silahın namlusunun boyu ve materyali ;

Silahın namlusunun uzunluğu ve namluda kullanılan materyalin silahın sesini ve şiddetini etkilediğini yaptığım testlerde gördüm.Dikkat ettiyseniz sesi daha gerçeğe benzeyen ve şiddetli olan silah önerisi isteyen arkadaşlara ben zoraki 914 kurusıkı tabancayı öneriyorum.Bu silah üzerinden ele alalım.Bilmeniz gereken basit,bir tabancanın namlusu ne kadar kısa olursa o tabanca daha fazla ses çıkartır ve silahın namlusunda kullanılan materyal çelik alaşım olursa daha gerçekçi ses çıkartır.

3- Silahın bakımı :

Ben herkese şunu öneriyorum.Mesela bugun atış yaptınız şarjör attınız ve işiniz bitti silah ile.İşiniz bittiği an silahı söküp parçaları siliyorsunuz Özellikle namlu ve mermi yatağını.Bu az da olsa silahın sesini etkilemektedir.

4- Bulundugunuz ortam :

Size ufak bir tüyo vereceğim.Silahı havaya tutarsanız ses etrafa daha az gider siz fazla yukarıya kaldırmadan ateş edin sonuçta kimseye zarar vermeyecektir kurusıkılar.Havaya ateş etmenin anlamı yok değil mi?

Birde boş bir arazideyseniz ses doğal olarak az çıkacaktır ama binaların arasında iseniz ve özellikle duvar kenarında atarsanız ses daha fazla şiddetli olacaktır.


Bu yazımızda kurusıkı silahların sesi nasıl arttırılır sorusunun cevabını vermeye çalıştım.Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyiniz.Görüşmek üzere.

24 yorum:

  1. Kardeş çok değerli bilgiler veriyorsun yaklaşık 6 ay önce açtıgın diğer siteye yazmıştım o zaman bana silah alırken yardımcı olmuştun.Çok sağlıklı kullanıyorum silah çok sağlam çıktı Allah razı olsun başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  2. Mehmet kardeş aldigin silah hakkında bana da bilgi verirmisin bende almak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Mrb.ben zoraki 914 lerin siyahımı parlak krom olanımı daha iyi arasında fark varmı bilginizi rica ederim sayglar

    YanıtlaSil
  4. Slm oncelikle ben kuru sıkı alicam ama iki silah arasinda kaldim silahlar zoraki 917 ve 914 hangisini tercih etmeliyim iki silah arasinda ki fark nedir yardımcı olursanız sevinirim. ..

    YanıtlaSil
  5. ben 914 yeni aldım tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bende zoraki 918 var mükemmel bir sesi var tabiki attıgın mermiye göre degisir ama sorunsuz bir silah sadece bir sıkıntısı silahı sıktıktan sonra belinize koyarsanız beliniz yanıyo bunun nedenide silahın namlusun çıplak olması

    YanıtlaSil
  7. Bende zoraki 918 kullanıyorum silah gercekten kaliteli daha önce blow deagle vs denedim ama içlerinde en kalitelisi zoraki ve silah bakımı gercekten önemli ben 918 kullanıyorum şu an ve değiştirmeyi düşünmüyorum emir kardesimin bahsettiği sıcaklıgi ben yaklaşık 40 mermiyi silahi ilk aldigim gun denemek icin ard arda attiktan sonra hissettim alicak arkadaslar varsa tavsiye edilecek tek kurusıkı silah zoraki dir model olarak kesin bisey soylemek zor sonuçta kişisel begeniye gore alinacak bisey ama model olarak da tavsiyem 918T modeli soru sormak isteyen olursa bende yardimci olabilirim instagram hesabim tkserkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi geceler kardeş bende 918 aldım hoşuma gitti daha sıkmadım ama çok merak ettiğim bişe var ucundaki vidayı çıkarıp kullanmak istiyorum ama silaha zarar verir die çıkarmadım silâhçının bana dediği çıkarırsan tutukluk yapar silah sıkmaz bozulur sen ne düşünüyosun bu konuda tşk ederim

      Sil
  8. Bende zoraki 918 kullanıyorum silah gercekten kaliteli daha önce blow deagle vs denedim ama içlerinde en kalitelisi zoraki ve silah bakımı gercekten önemli ben 918 kullanıyorum şu an ve değiştirmeyi düşünmüyorum emir kardesimin bahsettiği sıcaklıgi ben yaklaşık 40 mermiyi silahi ilk aldigim gun denemek icin ard arda attiktan sonra hissettim alicak arkadaslar varsa tavsiye edilecek tek kurusıkı silah zoraki dir model olarak kesin bisey soylemek zor sonuçta kişisel begeniye gore alinacak bisey ama model olarak da tavsiyem 918T modeli soru sormak isteyen olursa bende yardimci olabilirim instagram hesabim tkserkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm kardeş bende 918 aldım hoşuma gitti daha sıkmadım ama çok merak ettiğim bişe var ucundaki vidayı çıkarıp kullanmak istiyorum ama silaha zarar verir die çıkarmadım silâhçının bana dediği çıkarırsan tutukluk yapar silah sıkmaz bozulur sen ne düşünüyosun bu konuda tşk ederim

      Sil
    2. Bende bloww var neden sağlam değil ki ne gibi sorunu var

      Sil
  9. Merhaba, dün 917 aldım. İlk denememi lagant'la yaptım. Beklediğim sesi alamadım. Belki de kayın babamın tüfeğinin sesinden sonra tatmin etmemiş olabilir :) yalnız kafama takılan en önemli konu ise kurusıkı tabancaların namlusundaki kapatma mili. Bu parça sesi ciddi derecede etkiler diye düşünüyorum haksız mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lagantla beklediğin sesi alamıyosan hic baskasından bekleme 😀😀

      Sil
  10. Yalnız codex gold'un sesi lagant'tan daha tokmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Retay desert eagle ile ilgili bilgi verirmisiniz lutfen. Sesi nasıl onu çok merak ediyorum Bunları soylerseniz çok mutlu olacağım Şimdiden Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Dessert Eagle Call Kullanıyorum. Biraz Ağır Ama Güzel silahtır. 7,5 senedir bende 2 defa tutukluk yaptı. Oda benim hatamdı.

      Sil
  12. Ceonic ISSC M22 alayım diyorum önerir misiniz


    YanıtlaSil
  13. 9mm ses mermisi alacak olan arkadaşlar tüm aklınizdaki mermileri silin.
    Alacağınız ses mermisi GECO 9MM

    YanıtlaSil
  14. Selamlar abi sizden ricam ben kurusiki tabanca var ucundaki turuncu şeyi birkere soktum kaybettim nasil bulabilirim abi Değiştirmek istiyorum nasıl yardımcı olursaniz  RETAY DESERT turuncu basinc vidası

    YanıtlaSil
  15. Ceonic issc m22 nasil bi silahtır yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  16. Mrb.ben zoraki 914 lerin siyahımı parlak krom olanımı daha iyi arasında fark varmı bilginizi rica ederim sayglar

    YanıtlaSil
  17. Mrb.ben zoraki 914 lerin siyahımı parlak krom olanımı daha iyi arasında fark varmı bilginizi rica ederim sayglar İyisi daha iyisi sorunsuz

    YanıtlaSil
  18. ben ceonic issc m22 kullanıyom efsane bişey herkese tavsiye ederim avusturya malı zaten bi sıkıyorum sanarsın 105mm top mermisi

    YanıtlaSil
  19. Bende LORD C4 VAR HIC KULANMADIM DAHA 2 HAFTA ÖNCE ALDIM SIKMAK KISMET OLMADI LORD C4 HAKINDA BILGISI OLAN KARDESLERIM VARMI

    YanıtlaSil